12 februari 2014

Verkiezingsdebat voor jongeren

Ook dit jaar organiseert de Jongerenraad Ridderkerk (JRR) in samenwerking met Sport en Welzijn (SenW) een verkiezingsdebat speciaal voor de jongeren in Ridderkerk.

Dit in het kader van de aankomende Gemeenteraadsverkiezingen 2014. Voor dit debat zijn zij opzoek naar enthousiaste jongeren die in discussie willen gaan met de Ridderkerkse politici.

Tijdens het verkiezingsdebat zullen verschillende leden van de lokale politieke partijen plaatsnemen achter een microfoon. Kandidaat raadslid Daan Kardol zal namens de SGP aan het debat deelnemen.

Aan de hand van verschillende stellingen over verkiezingspunten zullen deze partijen dan met elkaar in debat gaan. Voor de jongeren is er ook de mogelijkheid om plaats te nemen achter een microfoon in één van de raadszetels. Achter de microfoon kan jij je mengen in de discussie en jouw mening geven.

Ben jij tussen de 16 en 25 jaar en wil jij als SGP-jongere mee debatteren? Geef je dan op door je naam en leeftijd te mailen naar b.plaizier@sportenwelzijn.nl.

Het Jongeren Verkiezingsdebat vindt plaats op 11 maart a.s. in de Raadzaal van het gemeentehuis, Koningsplein 1. Het start om 20.00 uur en is gratis toegankelijk.

Tot dan!