11 februari 2022

Bezinningsavond verkiezingen

Op zaterdag 12 maart organiseert de SGP-Ridderkerk een bezinningsavond in de eeuwenoude Singelkerk. Deze avond, die om 19:30 uur begint, wordt gehouden met oog op de gemeenteraadsverkiezingen. Alle Ridderkerkers zijn uitgenodigd om deze avond fysiek bij te wonen.

De Ridderkerkse predikant ds. G. W. S. Mulder hoopt een Bijbelse meditatie te houden. Verder zullen wethouder Marco Oosterwijk, lijsttrekker Daan Kardol en voorzitter Aart-Jan den Besten het woord voeren.

Nummer 4 van onze kandidatenlijst, de conservatoriumgeschoolde organist Gerard Verweij zal samen met de bekende panfluitist Corné van der Giessen prachtige muziek ten gehore brengen. Een bijzondere kans om het befaamde Van den Heuvelorgel te horen in combinatie met een panfluit.

Deze avond is ook te volgen op het YouTube kanaal van de Singelkerk.