Kun je kort iets over jezelf vertellen?

Ik ben 31 jaar, getrouwd en vader van 3 kinderen. Ik ben werkzaam bij een DAF-dealer als data-analist. Dit betekent dat ik verantwoordelijk ben voor de IT en de financiële administratie. Mijn werkzaamheden zijn gericht op de verbetering en automatisering van bedrijfsprocessen.

Waarom ben je actief voor de SGP geworden?

Ik ben benaderd om actief te worden voor de SGP. Hierop ben ik ingegaan omdat ik graag vanuit de inhoud een bijdrage wil leveren aan de lokale besluitvorming over actuele thema's.

Waar wil jij je de komende jaren voor inzetten?

Leefbaarheid en ruimtelijke inrichting hebben mijn bijzondere interesse, zoals klimaatbestendige aanpassingen aan de buitenruimte. Daar lever ik graag een bijdrage aan.

Wat is volgens jou het mooiste plekje van Ridderkerk?

De diverse parken en natuurgebieden zijn mooie plekken in Ridderkerk. Daarvan vind ik de Crezéepolder wel één van de mooiste! Daarnaast dragen de door Wooncompas opgeknapte straten in het centrum ook bij aan een mooie leefomgeving.